Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Administratie en hotelreceptie FLEXI


Functie

U staat in voor verschillende administratieve taken en kunt ook in de hotelreceptie werken.

U hebt minimum 10 jaar ervaring met secretariaatswerk.

U spreekt en schrijft verschillende talen. U kan werken met een kassa.

Jouw profiel

U heeft een zeer goede kennis van secretariaatswerk.

  • De klanten verwelkomen bij hun aankomst
    De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
    Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)
  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)

Aanbod

Volgens uw beschikbaarheid kunt U in samenspraak met de verantwoordelijke 1 tot 5 keren per week van dienst zijn. Tijdens de week (ma - vr), ook avond mogelijk. Hotelreceptiediensten ook in het weekend mogelijk. Volgens uw beschikbaarheid kan het steeds hetzelfde of een wisselend moment van de week zijn.

Solliciteren

Johan Linskens
0494107727
secretariaatjohanlinskens@hotmail.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht